Wypracowanie całościowej koncepcji (strategii transformacji cyfrowej) zmiany w sektorze usług rozwojowych

 

 

        Dzień I


  1. Analiza dojrzałości cyfrowej swojego przedsiębiorstwa – praca doradcy.

  2. Analiza bieżącego stopień wykorzystania rozwiązań cyfrowych w przedsiębiorstwie – praca doradcy.


       Dzień II


  1. Analizę SWOT rozwoju cyfrowego przedsiębiorstwa – praca doradcy z klientem.

  2. Benchmarki transformacji cyfrowej w branży usług rozwojowych – praca doradcy z klientem.


       Dzień III


  1. Określenie wizji transformacji cyfrowej przedsiębiorstwa – praca klienta.

  2. Określenie kierunku i sposobów realizacji rozwoju cyfrowego – praca doradcy z klientem.


      Dzień IV


  1. Określenie kluczowych procesów dedykowanych do transformacji cyfrowej – praca doradcy z klientem.

  2. Plan praktycznych działań w krótkiej i średniej perspektywie – praca doradcy z klientem.

 
 
Jeżeli jesteś zainteresowany/na i chcesz dowiedzieć się więcej lub chcesz omówić indywidualny program szkolenia - skontaktuj się z nami
1200

GODZIN KURSÓW
I SZKOLEŃ

300

UKOŃCZONYCH
SZKOLEŃ

206

ZADOWOLONYCH
KLIENTÓW

USTAWIENIA WIDOKU

Rozmiar tekstu:

Dla słabowidzących:

Mapa serwisu

Wersja tekstowa

Słownik skrótów

Używamy plików cookies, aby zapewnić najlepszą jakość. Kontynuując korzystanie z naszej strony, zgadzasz się z naszą polityką dotyczącą plików typu cookies.