Rola empatii w kontakcie z pacjentami ze szczególnymi potrzebami -techniki zarządzania emocjami

 

 

     1.     Empatia – co to takiego?

     2.     Co wpływa na empatię człowieka.

     3.     Rodzaje empatii.

     4.     Czy empatii można się nauczyć?

     5.     Asertywność jako element inteligencji emocjonalnej. Co to jest asertywność? 

     6.     Asertywny – czyli jaki? Zalety i przykłady asertywności. 

     7.     Style zachowania. Agresja - asertywność - uległość. 

     8.     Co wpływa na naszą asertywność i dlaczego nie jesteśmy asertywni?

     9.     Wyznaczanie własnych granic, respektowanie granic innych ludzi

     10.  Jak być asertywnym w pracy i nie tylko. Elementy asertywnego komunikatu i Feedback – czyli asertywna informacja zwrotna. 

     11.  Techniki zarządzania emocjami.




Jeżeli jesteś zainteresowany/na i chcesz dowiedzieć się więcej lub chcesz omówić indywidualny program szkolenia - skontaktuj się z nami
1200

GODZIN KURSÓW
I SZKOLEŃ

300

UKOŃCZONYCH
SZKOLEŃ

206

ZADOWOLONYCH
KLIENTÓW

USTAWIENIA WIDOKU

Rozmiar tekstu:

Dla słabowidzących:

Mapa serwisu

Wersja tekstowa

Słownik skrótów

Używamy plików cookies, aby zapewnić najlepszą jakość. Kontynuując korzystanie z naszej strony, zgadzasz się z naszą polityką dotyczącą plików typu cookies.