Prawa pacjenta i odpowiedzialność placówki za zdarzenia medyczne

 

 

     1.        Lekarz i jego obowiązki.

     2.        Komunikacja pomiędzy pacjentem a personelem medycznym:

               ·      omówienie najczęstszych błędów komunikacyjnych popełnianych przez pracowników placówki medycznej;

               ·      bariery komunikacyjne – opracowanie wytycznych pomagających w komunikacji z pacjentami.

     3.        Prawa pacjenta do świadczeń zdrowotnych i dostępu do dokumentacji medycznej. 

     4.        Udzielanie świadczeń medycznych a zgoda lub odmowa pacjenta.

     5.        Uwarunkowania prawne obsługi pacjentów pod wpływem alkoholu lub środków odurzających.

     6.        Tajemnica zawodowa pracowników medycznych - aspekty prawne zwolnienia z tajemnicy zawodowej.

     7.        Obowiązek udzielania informacji pacjentowi o jego prawach - prawo medyczne.

     8.        Uwarunkowania prawne a realizacja świadczeń medycznych dla pacjentów nieletnich. 

     9.        Błędy medyczny i zdarzenie niepożądane – konsekwencje prawne.

     10.     Odpowiedzialność prawna podmiotu leczniczego.

     11.     Odpowiedzialność prawna personelu medycznego.

     12.     Konsekwencje naruszenia praw pacjenta.




Jeżeli jesteś zainteresowany/na i chcesz dowiedzieć się więcej lub chcesz omówić indywidualny program szkolenia - skontaktuj się z nami
1200

GODZIN KURSÓW
I SZKOLEŃ

300

UKOŃCZONYCH
SZKOLEŃ

206

ZADOWOLONYCH
KLIENTÓW

USTAWIENIA WIDOKU

Rozmiar tekstu:

Dla słabowidzących:

Mapa serwisu

Wersja tekstowa

Słownik skrótów

Używamy plików cookies, aby zapewnić najlepszą jakość. Kontynuując korzystanie z naszej strony, zgadzasz się z naszą polityką dotyczącą plików typu cookies.