![](/uploads/att/75/5/175/0-1dost-1696343432.jpg)
Zasady savoir – vivre’u w stosunku do osób ze szczególnymi potrzebami
Więcej ...
![](/uploads/att/77/7/177/0-1dost-1696343465.jpg)
Komunikacja interpersonalna z pacjentem niesłyszącym z wykorzystaniem podstaw języka migowego
Więcej ...
![](/uploads/att/80/0/180/0-1dost-1696343510.jpg)
Zatrudnianie osób z niepełnosprawnością jako pracowników lub współpracowników w placówce medycznej
Więcej ...
![](/uploads/att/83/3/183/0-1dost-1696343576.jpg)
Kompetencje menedżerskich – motywowanie pracowników i budowania zespołu przyjaznego osobom ze szczególnymi potrzebami
Więcej ...
![](/uploads/att/74/4/174/0-1dost-1696343406.jpg)
Wdrożenie, stosowanie i utrzymanie standardu Dostępności POZ
Więcej ...
![](/uploads/att/78/8/178/0-1dost-1696343478.jpg)
Rola empatii w kontakcie z pacjentami ze szczególnymi potrzebami -techniki zarządzania emocjami
Więcej ...
![](/uploads/att/81/1/181/0-1dost-1696343527.jpg)
Warsztaty z zakresu kompetencji społecznych właściwych dla komunikacji z osobami ze szczególnymi potrzebami
Więcej ...
![](/uploads/att/0/0/200/0-1dost-1696420059.jpg)
Zespół przyjazny osobom ze szczególnymi potrzebami
Więcej ...
![](/uploads/att/76/6/176/0-1dost-1696343448.jpg)
Komunikacja personelu placówki POZ z pacjentami ze szczególnymi potrzebami
Więcej ...
![](/uploads/att/79/9/179/0-1dost-1696343497.jpg)
Efektywne zarządzanie sytuacjami kryzysowymi w kontakcie z osobami ze szczególnymi potrzebami
Więcej ...
![](/uploads/att/82/2/182/0-1dost-1696343553.jpg)
Warsztaty dotyczące opracowania procedur obsługi i przyjaznej komunikacji z osobami ze szczególnymi potrzebami
Więcej ...
1200
GODZIN KURSÓW
I SZKOLEŃ
300
UKOŃCZONYCH
SZKOLEŃ
206
ZADOWOLONYCH
KLIENTÓW