Warsztaty dotyczące opracowania procedur obsługi i przyjaznej komunikacji z osobami ze szczególnymi potrzebami

 

 

 

       1.    Stereotypy dotyczące ludzi ze szczególnymi potrzebami.

      2.     Podstawy prawne – regulacje.

      3.     Definicje.

      4.     Projektowanie uniwersalne.

      5.     Osoby ze szczególnymi potrzebami:

              ·     niewidomi/psy asystujące;

              ·     niesprawności ruchowe;

              ·     głusi i niedosłyszący;

              ·     niepełnosprawności intelektualne;

              ·     osoby z małymi dziećmi i kobiety w ciąży;

              ·     osoby starsze.

     6.     Dostępność komunikacyjna i cyfrowa.

     7.     Procedury:

             ·     rola procedur;

             ·     przepływ informacji i dokumentów;

             ·     tworzenie schematu przepływu informacji;

             ·     pisanie na podstawie czynności wykonywanych.

     8.     Podsumowanie.

 

 

Jeżeli jesteś zainteresowany/na i chcesz dowiedzieć się więcej lub chcesz omówić indywidualny program szkolenia - skontaktuj się z nami
1200

GODZIN KURSÓW
I SZKOLEŃ

300

UKOŃCZONYCH
SZKOLEŃ

206

ZADOWOLONYCH
KLIENTÓW

USTAWIENIA WIDOKU

Rozmiar tekstu:

Dla słabowidzących:

Mapa serwisu

Wersja tekstowa

Słownik skrótów

Używamy plików cookies, aby zapewnić najlepszą jakość. Kontynuując korzystanie z naszej strony, zgadzasz się z naszą polityką dotyczącą plików typu cookies.