Kompetencje menedżerskich – motywowanie pracowników i budowania zespołu przyjaznego osobom ze szczególnymi potrzebami

 

      

     1.     Wprowadzenie do zarządzania zespołem

             ·       Podstawowe pojęcia związane z zarządzaniem zespołem i lidrrstwem.

             ·       Różnice między zarządzaniem a liderowaniem.

             ·       Typy stylów zarządzania zespołem i ich wpływ na wyniki organizacji.

             ·       Analiza i ocena umiejętności interpersonalnych lidera.

     2.    Budowanie i motywowanie zespołu

             ·       Budowanie zaangażowania i motywacji zespołu.

             ·       Techniki motywacyjne i sposoby ich stosowania.

             ·       Zasady planowania i organizacji pracy zespołu.

             ·       Zarządzanie czasem i priorytetami.

             ·       Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w zespole.

             ·       Zarządzanie konfliktami i kryzysami w zespole.

     3.    Rozwój i szkolenie zespołu.

             ·       Planowanie i realizacja szkoleń oraz rozwoju umiejętności pracowników.

             ·       Ocena i rozwój pracowników - tworzenie planów rozwoju pracowników.

             ·       Budowanie kultury organizacyjnej i wartości, które motywują pracowników.

             ·       Rozpoznawanie i wykorzystywanie talentów w zespole.

             ·       Budowanie zaufania w zespole i w organizacji.

     4.    Zarządzanie wynikami zespołu

             ·       Definiowanie celów zespołu i wyznaczanie kluczowych wskaźników wyników.

             ·       Monitorowanie i kontrolowanie pracy zespołu.

             ·       Analiza wyników i raportowanie wyników pracy zespołu.

             ·       Utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi.

             ·       Budowanie i utrzymywanie zaufania i lojalności wobec firmy.

     5.    Przykłady dobrych praktyk zarządzania zespołem

             ·       Studium przypadków najlepszych praktyk zarządzania zespołem i motywowania pracowników.

             ·       Dyskusja i analiza, jakie praktyki mogą zostać wdrożone w organizacji.

             ·       Wskazanie obszarów do poprawy w zarządzaniu zespołem.

             ·       Tworzenie planów rozwoju i monitorowanie postępów.

     6.    Podsumowanie szkolenia

             ·       Podsumowanieszkolenia i podzielenie.

 

 

 

Jeżeli jesteś zainteresowany/na i chcesz dowiedzieć się więcej lub chcesz omówić indywidualny program szkolenia - skontaktuj się z nami
1200

GODZIN KURSÓW
I SZKOLEŃ

300

UKOŃCZONYCH
SZKOLEŃ

206

ZADOWOLONYCH
KLIENTÓW

USTAWIENIA WIDOKU

Rozmiar tekstu:

Dla słabowidzących:

Mapa serwisu

Wersja tekstowa

Słownik skrótów

Używamy plików cookies, aby zapewnić najlepszą jakość. Kontynuując korzystanie z naszej strony, zgadzasz się z naszą polityką dotyczącą plików typu cookies.