Szkolenie e-commerce w zakresie budowania sklepu internetowego

 

 

          Dzień 1 


  1. Karta produktu – omówienie, najważniejsi elementy.

  2. Cechy, atrybuty, tagi.

  3. Linkowanie wewnętrzne.

  4. Jak przygotować interesującą kartę produktu.

  5. Promocje – omówienie najlepszych praktyk.

  6. Grupy produktowe , kalendarz promocji.

  7. Działania w oparciu o potrzeby klientów.

       

          Dzień 2 


  1. Metody budowania cyfrowej ścieżki klienta.

  2. Przykłady i zasady działania nowoczesnych narzędzi i rozwiązań cyfrowych wykorzystywanych w ecommerce.(google analitics, google trends).

  3. Omówienie korzyści ze stosowania rozwiązań ecommerce, w tym wykorzystujących algorytmy AI.

         

          Dzień 3  


  1. Cyfrowe rozwiązania do zarządzania relacjami z klientem.

  2. Działania sprzedażowe dostosowane do ścieżki klienta.

  3. Rodzaje nowoczesnych narzędzi i rozwiązań cyfrowych w e-commerce.

  4. Strategia rozwoju e-commerce dostosowana do specyfiki firmy.


          Dzień 4  


  1. Audyt strony sprzedażowej.

  2. Analiza szaty graficznej sklepu oraz pozytywnego doświadczenie użytkownika (User eXperience).

  3. Analiza podstron: kategoria, produkt, chceckout, mail.

  4. Porównywarki cenowe: po co istnieją, jakie występują w Polsce.

  5. Allegro, Amazon, eBay, Ceneo - prowizje i płatności – ile kosztuje promocja.

 
 
Jeżeli jesteś zainteresowany/na i chcesz dowiedzieć się więcej lub chcesz omówić indywidualny program szkolenia - skontaktuj się z nami
1200

GODZIN KURSÓW
I SZKOLEŃ

300

UKOŃCZONYCH
SZKOLEŃ

206

ZADOWOLONYCH
KLIENTÓW

USTAWIENIA WIDOKU

Rozmiar tekstu:

Dla słabowidzących:

Mapa serwisu

Wersja tekstowa

Słownik skrótów

Używamy plików cookies, aby zapewnić najlepszą jakość. Kontynuując korzystanie z naszej strony, zgadzasz się z naszą polityką dotyczącą plików typu cookies.