Szkolenie z technik sprzedaży – kampanie Google Ads – omówienie, zasady działania, pojęcia, praktyka

 

 

         Dzień 1 


  1. Skuteczna reklama w Google Ads - cena vs dopasowanie do odbiorcy.

  2. Od czego zależy koszt reklamy - wyjaśnienie działania algorytmów.

  3. Porównanie typów treści pod kątem skuteczności przekazu reklamowego.

  4. Schemat lejka reklamowego - przygotowanie infrastruktury jeszcze przez kampanią.

  5. 5 najczęściej popełnianych błędów przy planowaniu kampanii reklamowej.

  6. Firmowe konto reklamowe.

  7. Wyjaśnienie podstawowych opcji i pojęć.

  8. Konfiguracja ustawień rozliczeniowych.

  9. Administracja użytkownikami, role i nadawanie dostępów.

  10. Jak radzić sobie z najczęściej występującymi problemami.

       

        Dzień 2  


  1. Podstawy tworzenia atrakcyjnej formy reklamy.

  2. Zasady tworzenia chwytliwych nagłówków reklamowych.

  3. Objaśnienie formatów reklam i wymiarów kreacji w zależności od umiejscowienia.

  4. Wymagania i ograniczenia wynikające z regulaminu.

  5. Kampania Produktowa.

  6. Kampania w sieci wyszukiwania.

  7. Kampania w GDN.

  8. Struktura kampanii, czyli kampania, zestaw reklam i kreacja reklamowa.

  9. Omówienie celów reklamowych z przykładami zastosowania.

  10. Planowanie budżetu - model rozliczeniowy, wydatkowanie dzienne vs lifetime.


         Dzień 3


  1. Dobór grupy docelowej (zainteresowania, zachowanie, demografia).

  2. Podstawy segmentacji grup docelowych.

  3. Omówienie wskaźników efektywności reklamy.

  4. Statystyki reklam - jak można je wykorzystać do optymalizacji kampanii.

  5. Podstawy analityki.

  6. Zestawy reklam - tworzenie wykluczeni.

  7. Google Ads w Google Analytics.

  8. analiza dotychczasowych klientów.

  9. cel marketingowy i logika jego rozumienia.

  10. badanie klientów - najskuteczniejsze metody zbierania danych o grupie docelowej.

 
 
Jeżeli jesteś zainteresowany/na i chcesz dowiedzieć się więcej lub chcesz omówić indywidualny program szkolenia - skontaktuj się z nami
1200

GODZIN KURSÓW
I SZKOLEŃ

300

UKOŃCZONYCH
SZKOLEŃ

206

ZADOWOLONYCH
KLIENTÓW

USTAWIENIA WIDOKU

Rozmiar tekstu:

Dla słabowidzących:

Mapa serwisu

Wersja tekstowa

Słownik skrótów

Używamy plików cookies, aby zapewnić najlepszą jakość. Kontynuując korzystanie z naszej strony, zgadzasz się z naszą polityką dotyczącą plików typu cookies.